onsdag 23 januari 2013

Onsdagshälsning.

Skickar en hälsning från ett kylslaget Sverige.

I morse visade termometern - 16,2 grader. men vi har varmt och skönt inne som tur är. 21,2 grader var det på undervåningen när jag kom ner i morse. Vi brukar inte ha så varmt men nu hade H höjt värmen lite med tanke på mina leder. Omtänksamt. Sådan är han min man.

En timmas promenad står på programmet idag. Ser nästan ut som en michelingubbe när jag går iväg. Gör ingenting bara man inte fryser.

Annars blir det mycket stickat just nu. Ylleraggsockor till alla som vill ha och då främst de små barnbarnen.
K och P rider och då är det kallt om fötterna. Sockorna kommer snart. Skriver så för jag vet att de läser bloggen ibland.
Nu finns raggsockegarn i en massa fina färger. Jag valde dessa. Dessutom är det beställt kungsblå till H och röda till mig själv. Tänk att det kan vara så roligt att sticka raggsockar!
Varvar lite ibland med kuddar med flätmönster.

Beställningar mottages gärna.



Ha en fortsatt fin vecka i kylan eller värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar