tisdag 29 januari 2013

62

..... är bara en siffra, inget att bry sig om.

Jag kommer ihåg när jag under en period  av mitt liv jobbade med åldringar. De kunde inte fatta att de var gamla för de kände sig inte gamla till sinnet. Då förstod jag inte riktigt vad de menade men NU börjar jag fatta.
Idag fika med schwartvaldbakelse och vita tulpaner av H.

I morgon middag ute och bio.

Sedan fortsätter vi med middag för barn och barnbarn om de har blivit friska igen. Några barnbarn ligger sjuka i influensa och även föräldrarna. Ja, det är ju influensatider  så vi kanske får vänta med kalaset.













Vädret har idag varit trist med plusgrader och regn och dis.
Vi har haft hantverkare här hela dagen så nu händer det saker med badrummet.

Ha en fin tisdagskväll.

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig å lese bloggen din! Ser at du er på min alder,jeg fyller 62 i august.Ja,det er bare tall,det er nå vi skal nyte hver dag og kose oss med barnebarn.Jeg får besøk av mine tre snart. I juni skal vi til Agii Apostoli igjen,håper vi kan være over en lengre periode senere.Kreta er topp!Astrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Astrid!

      Du är SÅ välkommen hit. Roligt att du läser min blogg.
      Jag kommer att vara på Kreta under juni månad. Skulle vara roligt om vi kunde ses då. Vi bor ju så nära varandra.
      Har du några önskemål om vad jag ska skriva om. Saker du vill veta om ön.
      Vi säger att barnbarn är livets efterrätt. Jag tror du instämmer.
      Ha de fint.
      Gunilla

      Radera