torsdag 4 april 2013

Påsklov

I dag känns det väldigt tomt här hemma.
Varför? Jo, två av mina barnbarn har varit här i två dagar och de åkte tillbaka hem igen i går kväll.
Gissa vem som somnade gott på soffan i går kväll? Både H och jag. Vi var totalt slut. Ändå är inte P och K jobbiga att ha här. Tvärtom bara hur mysigt och roligt som helst. De har en otroligt härlig humor och det blir mycket skrattande när de är här.

H tog ledigt igår och vi passade på att ta med barnen på bio.Vi såg en animerad film i 3d. Den handlade om stenåldersmänniskor.  Med tanke på innehållet i filmen gjorde K vissa paralleller efteråt vid middagen då hon tyckte att jag som är så ruskigt gammal är ANALOG.

Härliga godingar.
Jag har skrivit om det tidigare och jag skriver det igen. Jag känner mig så rik som har min fantastiska familj som jag älskar så otroligt mycket.

Förväntansfulla godingar innan bion.


Måste man sitta i kudde när man är så här stor? tyckte K


Vilket häftigt tak tyckte P.


Bergakungen, biografen heter så, i Göteborg



Gänget på väg.



Så här hette filmen vi såg.

1 kommentar:

  1. Tänk vilken tur man har som har de här sötnosarna och ibland får man då en ursäkt för att göra sådant man inte skulle göra annars.
    Hoppas ni juter av att kunna ta det lugnt i alla fall, nu får ni leva på minnena, haha....
    Kram till söta dig!

    SvaraRadera