tisdag 30 april 2013

Kretaresan bokad.


Här kommer svar till Er som undrar när jag kommer ner
Den 1:a juni är det dags för mig att åka ner till ön igen.

Då får jag tillgång till vår lägenhet. Kul.

Men först är det mycket som ska fixas här hemma, bla några tandläkarbesök. Jag gnisslar tänder så att mina lagningar spricker.
Nu slipper jag inte undan utan måste använda bettskena på natten.Ja, ja vad gör man.
Så här trevligt har vi det ofta och det ska bli SÅ roligt att träffa vännerna på ön. Vissa av dem har jag inte träffat på ett helt år och nu kommer vi att bo grannar.
På bilden ser du Ann-Lisette som inte är helt bekväm med att Nesakis ägare lägger armen om henne. En väldigt trevlig man som alltid går runt och ibland sitter ner hos sina gäster. Henrik fick en flaska vin med sig hem eftersom det var hans sista kväll innan hemfärd.. Henrik i turkos skjorta och så Anneli som jag gjorde mycket kul tillsammans med under förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar