fredag 1 mars 2013

Första mars, fågelkvitter och raggsockar.

I dag är det första mars och första vårmånaden med lite god vilja.

Vaknade av fågelkvitter.
Vårt hus ligger i en björkdunge och våren och försommaren kvittrar fåglarna i kapp.
Kanske vill de tacka för maten vi har lagt ut under vintern.
 I vilket fall som helst så är det underbart.

Nu till helgen leverans av raggsockar. Lite väl tilltagna så att de passar nästa vinter också.





Som jag skrivit tidigare så tar jag upp beställningar på både raggsockar och flätkuddar. Skriv till mig på mailen i så fall.

God helg önskar jag Dig!

2 kommentarer:

  1. Du är duktig. Min farmor stickade många raggsockor både till mig och de andra. Nu behöver jag inga längre som du förstår. Kram

    SvaraRadera
  2. Min mamma var riktigt duktig på handarbete av alla sorter. Hon stickade alla raggsockor till mina barn när de var små, och nu sitter jag här och stickar till mina barnbarn. Ja även barnen med respektive får också om de vill ha. Allt går igen.
    Kram

    SvaraRadera