söndag 17 mars 2013

Söndag, vilodag.


I går kväll började det att snöa igen och i morse väcktes jag av snöplogen.
Hoppas verkligen att det är sista snön för den här vintern.

Nu har vi fler fåglar på våra talgbollar än vanligt.

Efter mycket renoverande under lång tid  tar H ledigt idag och bara slappar. Han har blivit rejält förkyld och då vet vi ju hur det är. Män brukar ju säga att " Det är ju ingenting att föda barn i jämförelse mot en förkyld man.
Det är väl tur att jag är sjukvårdsutbildad så vi slipper att köra honom till sjukhuset. Nej, nu ska jag sluta skämta. Han är dålig och behöver lite extra omtanke.
För två år sedan blev jag liggandes i en hel månad med inflammationer i hela benet och då hade jag en fantastisk man som ställde upp på mig till hundra procent. Så det är väl inte mer än rätt att jag ger tillbaka lite nu.

Ha en fin söndag.



Knäppte en liten talgoxe mitt i matstunden.



2 kommentarer: