måndag 18 februari 2013

Min helg.


Hoppas du haft en fin helg.
Vi har haft en helg i barnens tecken.
Dotter J har sin häst nära oss så rent praktiskt var det närmre till stallet härifrån. Hon har haft utsläpp och insläpp av alla hästarna  hela helgen.
Vi har umgåts, diskuterat, myst och lagat mat tillsammans. Så härligt att ha henne här en HEL helg.
Sonen J med flickvän S kom i lördagskväll. Vi åt och hade en trevlig stund tillsammans. Jag lyckades göra bort mig totalt. Kände mig så dum. Jag lyckades kalla S för J:s tidigare flickväns namn. Det är ju något som man är rädd för och nu hände det. Pinsamt.

Jag fick en påse med gott chokladmint te, hasselnötchoklad till varm kakao, brända mandlar och choklad från Åre chokladfabrik. Så gulligt och det var precis vad jag behövde att bli lite bortskämd.







Äntligen tror jag att min förkylning, hosta och den enorma tröttheten har släppt sitt grepp om mig för idag på mycket länge är det inte jobbigt att sköta hemmet igen och det känns inte som om någon står och motar mig hela tiden.

I dag har vi ca  +1 grader och disigt och snön vi fick igår ligger kvar men den smälter väl bort nu.
Februari är en trist månad men dagen har blivit drygt tre timmar längre så vi går mot ljusare tider.

Ha det fint var du än befinner dig.

1 kommentar:

  1. Vi behöver allt bli lite bortskämda ibland och det förtjänar verkligen du. Skönt att du mår bättre.
    Kram

    SvaraRadera