fredag 19 oktober 2012

Ont det gör ont.....

Som Lena Ph sjunger, men det gör förbaskat ont hela tiden. Både dag och natt.

Det är fibromyalgin som visar sig från sin värsta sida. Hela kroppen ur lag med feber och påverkan av alla leder.  Det är likadant varje höst när det blir kallt, då blossar inflammationerna upp.

Har just ringt till vårdcentralen om en akuttid för att se om jag kan få någon hjälp.

Just nu är livet lite tufft men jag försöker ändå att fokusera på possitiva saker som alltid finns i vardagen bara man ser dem.
Har beställt tid för klippning och lite färg på fransar och bryn. Tyckte att jag behövde muntra upp mig lite.


Lite värme och bad hade inte varit helt fel.

Ha en lugn och skön helg med mycket god mat och mys.
Kram

2 kommentarer:

  1. Du behöver ingen akuttid, du behöver resa hem igen! I övrigt inga kommentarer...

    SvaraRadera
  2. Hej Uffe!
    Som du ser har jag tagit dig på orden. Åker ner om några dagar och kommer att bo i Ilonas lilla lägenhet i Daratso. Känner mig lyckligt lottad som får bo där i det supermysiga huset.
    Kram på Dig.

    SvaraRadera