fredag 5 oktober 2012

Mitt projekt.


Nu är målningen klar. Varje gång jag målar något blir jag alltid lika glatt överraskad av att lite färg kan göra så stor skillnad.
Tänk så mycket gammalt som slängs när man med enkla medel kan frächa upp det. Kanske inte hela sanningen för nu är det ju "inne" med gammalt , slitet och rostigt och chabby chic. Det är en stil som jag själv är väldigt svag för men som flertalet av familjen inte delar med mig.

I dagens slit och släng samhälle är det en skön motvikt att det gamla används åter.  


Farmors gamla fina stolar väntar nu bara på en omklädnad av dynorna, vilket ska  göras under dagen.


Jag måste bara visa vad jag vaknade till idag. Det här var det första jag såg när jag slog upp ögonen. Jag fick bråttom upp ur sängen men tyvärr hann solen att delvis försvinna. Nu har de riktiga höstfärgerna börjat komma och jag bara njuter.
Ha en fin fredag min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar