onsdag 17 oktober 2012

Mitt stenparti.

Nu får det bli lite bilder från Kreta igen.

Jag bodde under 2,5 månader i en lägenhet som ligger i ett flerfamiljshus. Ägarna bor också i huset och de gav mig fria händer att göra vad jag ville med trädgården utanför min lägenhet.
Hade stora planer att förändra men tyvärr blev det inte så mycket gjort pga värmen.

Så här såg det ut utanför altanen när jag flyttade in.
Här behövde det rensas och fixas.


Tycker att det här känns trevligare att vila ögonen på





Jag påtade ner blommor varhelst jag hittade lite utrymme och jord. Några krukor ställde jag också mellan stenarna. Lampor som laddades av solen införskaffades och de lyste upp trädgården så fint på kvällen.

Önskar dig en fin onsdag.

Dagens väderrapport grått regnigt och ca 8 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar