söndag 2 september 2012

Tillbaka i Sverige igen.



Oj, så fort sista veckan på Kreta gick.

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen.
Den här gången var det lite extra som skulle ordnas inför hemresan.
När jag kom ner i våras kom jag ner till vår lägenhet och när jag åkte hem var jag bostadslös.

Det känns kanske inte riktigt så eftersom vi har blivit lovade lägenheten som jag skrev om tidigare from juni nästa år.

Jag har sagt det tidig och det är tur att man har snälla vänner. Annelie förvarar en del möbler och andra saker i sitt förrd tills vi behöver det igen. TACK SNÄLLA DU.

Som vanligt har jag haft en fin tid på ön och jag uppskattar mina fina vänner där.
Ingen nämnd och ingen glömd.

Här är det svalt och skönt, kanske lite kallt.

I går tog sonen oss med på en segeltur. Härligt. Det var segeltävlingar som vi fick akta oss för och det blåste rejält och gick grov sjö. Det kändes hemvant och underbart att vara på havet igen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar