fredag 21 september 2012

Fredag kväll.



Ännu en vecka i våra liv har passerat. Ibland blir man förunnad över hur mycket man kan uppleva på kort tid. Så var inte fallet den här veckan. Vad som har varit en uppfriskande jämnvikt mot förkylning och elände har varit många fina möten med mina barn och barnbarn.
Vi har haft riktigt djupa samtal och jag har känt att vi har möts på ett fint sätt som vuxna. Det känns så bra att kunna hjälpa när livet känns svårt. Vad jag uppskattar och älskar mina nära. Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på dem.


Vädret är mestadels trist med regn och gråväder, ibland tittar även solen fram en liten stund.

Jag hostar och hostar och.......

Hoppas det går över snart för nu börjar det bli tjatigt.

I morgon ska vi på försenat födelsedagskalas för barnbarnen Pontus och Kajsa.  Hela tjocka släkten. Ska bli roligt att träffa alla igen.




Nu önskar jag er finingar som tittar in här  EN RIKTIGT SKÖN HELG

1 kommentar:

  1. Vackra bilder och ett väldigt fint inlägg. Hoppas verkligen din hosta går över snart, sånt är så jobbigt.
    Ha en fin söndag!
    Kram♥

    SvaraRadera