söndag 16 september 2012

Söndag på cross-banan.

Här ser du två av anledningarna till att jag valde att åka hem från Kreta tidigare än beräknat. De övriga i familjen medräknas givetvis.

I dag har vi varit och tittat på när barnbarnet Sara körde kross. Alltid lika kul och givetvis oroligt. Jag har skrivit om Sara här tidigare och hon har verkligen blivit duktig. Hon hoppar och drar på. Hon går just nu cross-skola som hennes pappa håller i. Hon är för övrigt enda tjejen i gänget.


Saras och Linas pappa och min fina son Andreas.



Lillasyster Lina vill gärna köra hon också och det ska hon få göra men mamma Camilla tycker att hon ska kunna cykla på tvåhjuling först och det känns ju som ett klokt förslag. Tills desss får hon bara titta på och....


 hitta en vattenpöl eller något annat att förströ sig med.


Sara in action.



Skitig men det hör till.


Hoppas du haft en bra söndag. Nu ska jag sätta mig tillrätta i favvofåtöljen med en bra bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar