måndag 6 augusti 2012

Lite vardagsliv.


Jag brukar alltid promenera mycket när jag är här. Så har det inte blivit den här gången. Värmen är orsaken. Vem kan promenera i 35 graders värme?
Inte jag i alla fall.
Nu har jag hittat en väninna som promenerar tidigt på morgonen.Vi har slagit följe med varandra och passar också på att slinka in på kvarterets butik för att köpa nybakat varmt bröd.

Därpå en välförtjänt frukost.

I dag har jag börjat att städa ur mig ur denna lägenheten som jag lämnar den 16;e i denna månaden
Flyttar då till en tvåa med fast bredband, takterass och dessutom ingår två katter.
Deras matte är hemma i Finland över sommaren

Det är inte mycket man orkar göra åt gången men idag har jag skurat mattor och tvättat och bytt gardiner.




Nog grejat för idag!

Nu ska jag åka till Kato Stalos och överraska några som har kommit ner hit.
Det blir också bad , så klart.

Ha en fin vecka!

1 kommentar:

  1. Härligt med sköna morgonpromenader och att dessutom få med sig nybakat bröd hem...mmm
    Kram♥

    SvaraRadera