torsdag 12 april 2012

Bagage.

Håller som bäst på och packar och jag är expert på att ta med alldeles för mycket kläder.

Den här gången får jag välja, antingen ta med saker till lägenheten eller en massa kläder.


Så här ser det ut och då har jag bara packat en mysdress underkläder och några linnen. Här får det inte plats med mycket till. Nåja, några byxor och tröjor får jag nog ner också. Stor skillnad mot vad jag brukar släpa med mig.
Dessutom har jag lämnat kvar en del på Kreta vid förra resan så det går ingen nöd på mig precis.

På hemresan hoppas jag kunna lägga handbagaget i stora resväskan. Vad skönt att bara ha en handväska på planet hem.


Jag har kollat in 10-dygn prognosen och det ska bli fint väder 18-25 grader en del blåst och lite moln men inget regn.  Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar