onsdag 2 november 2011

Det lilla huset mitt i stan.

I sondags flyttade jag till det lilla huset mitt i centrala Chania. Det ar verkligen litet ca 20 kvadratmeter uppskattar jag det till. Litet kanske men det har allt man behover.
I morgon kommer nagra svenska vanner och hjalper till att borra i vaggarna for gardiner och diverse krokar. Alla ar sa hjalpsamma och gulliga och vi har fatt massor med grejor till huset.

Huset ligger valdigt centralt och jag har gangavstand till det mesta. Just nu sitter jag pa ett internetcafe och darefter blir det en promenad i den vackra hamnen dar en vaninna moter upp for en promenad hem till mig . Vi ska forsoka fa till en middag i det pyttelilla koket. Later det mysigt eller.


Välkommen in i det lilla huset.
Sovrummet.
Vardagsrum.
Kök.
Badrum
Utsikt från ytterdörren
Också utsikt från ytterdörren, grannens apelsinträd.

1 kommentar: