torsdag 16 maj 2013

Slutar blogga.

Efter mycket övervägande har jag beslutat mig för att låta den här bloggen gå i graven.
Efter snart fyra års bloggande känns det som ett riktigt beslut.
Tack till Er trogna läsare trots att ni varit dåliga på att skriva kommentarer på bloggen.
Ja, jag vet att kommentarerna har ni lämnat på annat sätt.

Genom bloggen har jag lärt känna nya fina bekantskaper och bloggen har gett mig mycket glädje. Den fungerar ju också delvis som en dagbok som jag nu kan sitta och bläddra i trots att jag har varit noga med att inte vara för personlig och utlämnande.


Det här är min sista bild i den här bloggen. Vad är lämpligare då än farmors små älsklingar Sara och Lina.



Nu  kommer jag att öppna en ny blogg men då blir det bara för vänner och speciellt inbjudna.
Om du är intresserad av att följa mig i fortsättningen så hör av dig på min mailadress:  g.widh@live.se

Nu önskar jag Dig bara.
En skön sommar och VAR RÄDD OM DIG:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar