måndag 13 maj 2013

Litet uppehåll.

Nu har jag bestämt mig för att göra ett litet uppehåll med bloggen.

Som Du säkert inte har missat kommer jag att åka ner till Kreta i slutet av månaden. Vilket datum vet jag inte ännu eftersom jag väntar ut  sista minuten och tänker stå med packad väska innan jag bokar.

Nu har jag mycket som skall göras här hemma innan resan därför gör jag ett litet uppehåll med bloggen så jag kan koncentrera mig på trädgård och målning osv.

Du är välkommen att följa mig igen när jag har landat på Kreta och jag ska leva greklandsliv igen.
Då kommer det att vara prioritering på lägenheten men också en massa annat kul i vardagen.

Tills dess:

Lev väl mina vänner och var rädda om Er.

3 kommentarer:

  1. Det blir svårt men jag blir ju tvungen att acceptera det. Vi hörs på skyoen innan du åker eller endera dagen så jag får prata med dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi hörs på skypen och så via din blogg förståds.
    Det handlar ju bara om några veckor så är jag igång igen
    Kram

    SvaraRadera
  3. Alltid trivelig å lese din blogg! Jeg ønsker deg lykke til med leiligheten på Kreta ( misunner deg litt ),men jeg skal en ukes tur fra 6.juni så det hjelper noe. Skal følge bloggen - kanskje treffes vi en gang. Astrid

    SvaraRadera