torsdag 7 april 2011

Rikedom

Sitter här och myser och känner mig så otroligt rik och inte är det på pengar.

Jag är rik på kärlek.

Yngste sonen Jonas och hans sambo  har precis åkt hem efter en mysig stund vid middagsbordet. Innan dess ringde äldste sonen och hela familjen önskade mig en trevlig resa till Kreta och lilla Kajsa och Pontus sa också på sina lillgamla sätt att jag skulle ha det bra på Kreta. Johanna var här i gåt kväll och hon kommer hit i morgon också. Dessutom är vi bortbjudna i morgon kväll. Förstår ni vad jag menar.

Jag är så glad och tacksam över min stora familj som jag inte på något sätt tar för given. Jag är bara så lyckligt lottad som har fått fyra så härliga ungar och som bonus på det hela även svärdöttrar en svärson och BARNBARN. Dessa ljuvliga varelser.






Nu börjar det att närma sig och i morgon måste jag packa färdigt för det blir att gå upp ganska tidigt på lördag. Mitt flyg går vid 11 tiden och jag åker via Stockholm. På flyget till Chania kommer det att också att vara en del människor som jag känner bla  Ilona som jag hyr hos. Det var en ren tillfällighet att hon åker på just det flyget. Praktiskt då vi kan samåka hem till henne. Kul med tillfälligheter som är positiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar