tisdag 21 juni 2011

Tacktal.




Nu säger jag TACK för mig för den här gången
Jag vill rikta ett särskilt stort TACK till Ilona denna jättegoa tjej som jag hyrde hos. Hon såg till att jag trivdes på alla sätt. Vi gjorde mycket roligt tillsammans och jag saknar våra fikastunder och förtroliga snack. Din hjälp så att jag kunde sköta katterna var ovärderlig
Tack till Ingegärd som lät mig ta hand om hennes fina katter när hon var bortrest.  Trevliga samtal hade vi också.
Ett stort tack till alltid lika goa och fina Anita E som alltid ställer upp med skjuts och trevlig samvaro vad det än gäller. Det blev några middagar och marknadsbesök och shopping och resor tillsammans. Även tack för hjälpen med katterna när mitt knä sviktade.
Tack till Danska Signe för trevliga middagar och resor tillsammans
Tack till finska Arja för att jag fick rå om dina katter när en var nykastrerad.
Tack till käre maken för att du besökte mig  under en vecka. Det kändes konstigt att inte följa med hem när du åkte.
Tack till Väninnan Anita för att du kom ner till mig i två veckor. Trots att vi inte känt varandra speciellt länge så fungerade det suveränt att bo tillsammans och vi hade mycket kul ihop.

Givetvis också ett stort tack till er andra på Kreta för att ni finns och alltid är lika trevliga att träffa.

Nu går denna blogg i vila för att öppnas igen vid nästa resa,troligvis under hösten-11.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar