måndag 18 oktober 2010

Vad göra?

Eftersom jag är väldigt begränsad pga att benet inte håller riktigt ännu så försöker jag fylla dagarna med meningsfull terapi.
Jag är medlem i Röda Korset och just nu stickar jag koftor till behövande barn i fattiga länder.  Det är en väldigt lätt modell som går fort att sticka. Känns  meningsfullt att kunna  hjälpa till.
Har en vän i norrland som jag brukar sticka raggsockar till. Riktiga i ull skall det vara. Så Uffe nu är det första paret klara för leverans. Hoppas de kommer att passa.

Kan någon testa om det går att lägga in kommentarer. Fungerade inte för några dagar sedan. Ändrade lite inställningar så nu vill jag veta om det funkar igen.

4 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning.
    Bevakar postlådan.

    //Uffe

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Försöker skicka kommentar, vilken jag tog bort, det fungerade denna gång, så nu försöker jag igen.
    Du är duktig på att sticka och .... en massa andra saker. Ulf du är en lyckans gosse som får gå i Gunillas sockor.
    Förbereder nu dotterns ankomst, har skaffat lägenhet och bokat transfer.
    Sedan är det er tur vad kul det skall bli.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera