lördag 26 september 2009

HÖST

Kajsa och Pontus


Just nu pågår febrila förberedelser inför resan ner till Kreta.



Senaste dagarna har innehållit typiskt höstväder. Bara några grader tidigt på morgonen för att sedan stiga till allt mellan 10 och 15 grader på eftermiddagen. Vi har också haft spöregn sol och blåst i en salig blandning. Man känner att kylan kommer krypande.
Det är just detta som jag absolut inte kommer att sakna när jag kommer ner till ca 25 grader, både i luft och vatten.
Vad jag däremot kommer att sakna JÄTTEMYCKET är FAMILJEN OCH VÄNNERNA.

I torsdags var jag med sonen Patrik och hämtade mina två barnbarn Pontus och Kajsa på dagis och fritids. Vi tillbringade eftermiddagen och kvällen med mycket lek, god mat , sagostund och till slut nattande. Barnbarn är verkligen Livets efterrätt. En härlig dag som jag kommer att ta med mig i minnet när jag reser.

Nu är det bara 6 dagar kvar och resväskan är nästan färdigpackad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar